Instagram har i dag 150 millioner registrerte brukere, hvorav 2,4 millioner er norske profiler. Instagram-annonsering bidrar til økt bevissthet og engasjement rundt din merkevare.
Hvorfor bruke Instagram annonsering?
Med samme segmenteringsmuligheter som på facebook kan du tilpasse annonsen din til en svært definert målgruppe
Annonsene kan vises enten i nyhetsfeeden, eller i stories, og kan lages både som bilde, video, karusellannonser eller samlingsannonser
Med en budbasert betalingsmodell er det enkelt å holde kontroll på budsjettet og tilpasse det underveis
Instagram gir en unik mulighet til å dele gode historier gjennom bilder og video til målgruppen din, og dermed oppnå svært engasjerte følgere
HVORDAN KAN DIGIFRIEND BISTÅ MED INSTRAMGRAM ANNONSERING? Digifriend kan hjelpe til med å lage effektive og lønnsomme annonser med treffende budskap til målgruppen. Ved å hente ut detaljert statistikk om brukeratferd og konverteringer, kan vårt analyse- og innsiktsmiljø jobbe med å optimalisere og justere annonsene dine løpende.
Comments